![]() |
Canon EOS 5D 24 mm (EF 24-105 F/4L) 1/30 s f/6,3 ISO 250 |
Aquest blog està dedicat, almenys des d'aquest 2015, a mostrar les fotografies obtingudes amb la paciència que requereix treballar amb un Flexbody i pel·lícula analògica... de vegades el resultat és gratificant.
29 de set. 2011
25 de set. 2011
12 de set. 2011
Passeig de Gràcia
11 d’ag. 2011
Què entri la llum...
Els nòdics ho tenen clar... fan edificis per posar finestres. Una mostra més de l'arquitectura nòrdica que busca l'aprofitament al màxim de la llum natural, en aquest cas al port històric d'Oslo.
![]() |
Canon EOS 5D 30 mm (EF 24-70 F/2.8L) 1/250 s f/9 ISO 160 (composició a partir de dues tomes horitzontals) |
10 d’ag. 2011
Oslo
Codebar.
18 de jul. 2011
Un dia tapat al Delta d'Ebre
Subscriure's a:
Missatges (Atom)






