Aquest blog està dedicat, almenys des d'aquest 2015, a mostrar les fotografies obtingudes amb la paciència que requereix treballar amb un Flexbody i pel·lícula analògica... de vegades el resultat és gratificant.
24 d’abr. 2015
The Nature
La natura sempre troba el camí per imposar-se... tot i que ens hem empenyat en no posar-li gens fàcil.
30 de març 2015
The corner II
15 de març 2015
Stairs to reception II
L'obsessió de l'home per crear un ordre, que faci més eficient la seva tasca, ha cridat en aquesta ocasió la meva atenció.
13 de març 2015
9 de març 2015
Madrid
Avui he decidit fer una excepció i publicar una foto del meu recent viatge a Madrid feta amb la meva estimada 5D.
25 de febr. 2015
The city of contrasts
Silvia, espero que t'agradi, aquesta vegada he trobat un punt d'interes una mica més lluny de casa...
Subscriure's a:
Missatges (Atom)






