La ciutat dels gratacels, del Chicago "EL" i de les seves avingudes...
Aquest blog està dedicat, almenys des d'aquest 2015, a mostrar les fotografies obtingudes amb la paciència que requereix treballar amb un Flexbody i pel·lícula analògica... de vegades el resultat és gratificant.
26 de des. 2015
25 de des. 2015
20 de des. 2015
17 de des. 2015
15 de des. 2015
27 d’oct. 2015
27 de set. 2015
Subscriure's a:
Missatges (Atom)






